Be who yor realy are

Hejsan!

Ja, många av er undrar nog över rubriken... och jag ska svara!

Skälvklart är jag mig själv i själva SÄTTET och sånt, det är just kläderna som jag inte RIKTIGT är så säker på om jag verkligen klär mig osm jag vill klä mig....
Visst, jag tycker det är skönt att gå i typ jumpa skor & sånt, men jag är en sån människa som gillar kläder och skor!! Förut gick jag ju mycket i skor med klack, men inte längre, och det gör jag inte för att jag har "bytt" stil eller nått, utan för att jag tror att folk ska gilla mig sämre eller vad man ska säga!! att folk ska tycka att man inte ska ha det i skolan & så, men det är den jag är & jag vill att folk ska acceptera mig för detn jag är & inte för den jag låtsas att jag är! Så nu ska jag ändra på det, ska klä mig i det jag vill, ska vara som jag vill!
Ville bara ha det sagt XD
Iaf, en annan sak, jag tycker det är lite konstigt hur folk kan tro att antingen är man en sån som gillar kläder & sånt och gillar att ha kul & vara med kompisar mycket och sånt & då bryr man sig inte speciellt mycket om skolan eller nått, eller så, asså man BRYR sig ju kanske om sina kläder, men inte typ... jag vet inte riktigt hur jag ska säga, men typ är mer intresserad av annat, & då presterar man jätte bra i skolan & verkligen fattar vad man läser!! blir så arg på folk som tror att man inte kan vara båda!!! Som jag! XD nej men jag gillar ju kläder & sånt, men jag pluggar mycket & satsar på skolan samtidigt!! Aja....


När jag kom hem hade jag 38.1 graders feber, sen lite senare när mamma kom hem hade jag 37,4 och den har jag nu med! Konstigt! =S aja, hoppas det är 37,4 iaf så jag kan gå på bion imorrn & så jag håller mig frisk tills på Lördag!


Aja, nu ska jag lägga mig & vila! ha d så bra!



Hoppas jag inte har feber!!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0