Love Lov!

Hejsan bloggen!

Har inte bloggat på ett tag nu, IGEEEN!!!, ska försöka bli bättre på det där!
Idag hade vi SO prov, det kändes bra så det är vel bara att hoppas!! =) =)

Påsklov nu då!! Imorrn bär det av till Danmark på tröningsläger med kanotk´lubben + några fler kanotklubbar, det ska bli kul!! måste typ gå upp jätte tidigt imorrn bara =( =(
Idag var det så JÄVLA skönt ute!!! Det var typ över 15 grader i skuggan och jätte varmt!! Jag, Klara och Deniz (<3333) satt i gungan typ hela lunch rasten och bara myyyyysteee!! Sen blev vi på gå-.humör på rsten mellan Profilen & franskan så då gick vi ner till kajen och satt och dingla med benen och åt "kappsyler" XD XD jag får tyvärr inte säga vad kappsylerna är, men ja.... det gjorde vi iaf, så det var super myysiiigt, och iaf från vad jag har hört så ska det vara ÄNNUU meer sommar/vår i Danmark så det kommer bli så JÄVLA sköööönt!!!!! <33 Jag tror jag & mamma ska åka med Moa & hennes pappa till Danmark, det ska oxå bli kul!!! Hoppas jag får lära känna Moa lite mer  =) =) =)!!! =) =) =)

Aja, nu ska jag gå & städa lite tror jag eller packa, vi får se, kl.18.00 ska vi packa kanoterna!!!
Vi hörs nån gång!!!! Kommer förmodligen bilder ifrån Danmark när jag kommer hem!!

<3

Kommentarer
Postat av: e

sv: som att. jag måste bara säga att jag hatar henne.

jag kan ju lixom anmäla henne.....men jag vet inte är jag ska göra det. jag ska fråga min kompis hur man gör. så fort jag vet det, så ska jag anmäla henne. jadu,,,,



vi har inte sportlov än. vi går i skolan tre dagar nästa vecka, sen har i lov. då ska jag kanske in med min kille emil på bio.

2009-04-03 @ 21:51:50
URL: http://eemmssaann.blogg.se/
Postat av: malin

Heeej söööt!

Nu ska jag börja jobba på den Italienska resturangen ute i Vaxholm. KOmmer jobba nu på fredag, söndag och måndag! bara så att du vet... Ha det bäst gullunge

2009-04-08 @ 12:15:50
URL: http://mgullstrand.blogg.se/
Postat av: E M M I E

AHA :P okej hon kanske hade rött då XD



PUSS!!!

2009-04-11 @ 10:46:29
URL: http://thelipgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0