Ingen rubrik

Hejsan alla glada läsare, hoppas allt är bra med er idag! Själva mår jag el supero! =)
Jaa här sitter man mätt & belåten då, har precis ätit köttfärssås & spaghetti, mums! =)
Idag skola som vanligt! Syslöjd sissta lektionen vilket var kul! =)

Har varit på Piano oxå, mindre kul det bara =( Ska ut och paddla nu snart oxå! =) =)
Okej, vad händer denna vecka då? Jo det ska jag berätta för er! På Torsdag ska jag & Klara förmodligen gå på 17 again =) det ska bli kul. Sedan på Lördag ska jag och Emmie åka in till Stockholm & vår shoppaaaa!! WEEEI! =) =) Det ska bli super kul!

Aja, vi hörs!


<3


Kommentarer
Postat av: malin

trevligt trevligt!!!

Och du ska komma å hälsa på mig :P haha

2009-04-20 @ 19:12:03
URL: http://mgullstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0