ANGRYYY!!

Helloooo the blogg!

Är lite arg nu! Har konstaterat att The sims 2 INTE går att installera, dels för min dator har damp & dels för att vanliga The Sims 2 inte är anpassat för laptops! Visst, visst det går ju att installera, med lite tur så, men nej, ingen tur för mig idag då!
Men en bra sak är att det såklart finns The sims 2 spel som faktiskt är anpassade för laptops nämligen The Sims 2 livets historier!!! I den serien är själva grundspelet The sims 2 Livets Historia sen finns det änsålänga bara 2 typ som expansion paket, the sims 2 historein om husdjur & the sims 2 historien på en öde ö! Jag ska försöka övertala mamma att hon kan köpa det till mig idag! för isf kan man ju ladda ner det på internet, fast man får betala. Det skulle vara snällt av henne! Eller kanske Erik som förövrigt FORTFARANDE äs skyldig mig 200 :- & det där spelet kostar 199:-!!! Aja, vi kan ju alltid hoppas!!! =) =)

Nu ska jag nog kolla lite på serier, OTH eller LSJ det vet jag inte,men jag får se! Först ska jag gå 6 ta lite yoghurt, frosties & äppeljuice!!! MUMS! =) =)

Hörs underdagen förmodar jag!!

<3



Kommentarer
Postat av: Therese

Sv:

Jo, jag läste det. Det är inte kul att vara sjuk :S

Idag har jag inte gjort så mkt, hade prov i samhälls och sen har jag varit med min pojkvän tills han får på jobbet. Vad har du gjort själv då?

Lycka till med Sims :)

Kraam

2009-03-24 @ 14:18:57
URL: http://frena.blogg.se/
Postat av: e

sv: men hur fan vet du att det är jag???? om man ska kolla på en annans IPadress så måste man be polisen att göra det! om internet inte funkar på en dator, så kan man byta IP adress. och du vet att det är andra som e inne på min blogg på min dator för jag delar blogg med hanna i min skola. så skyll inte på mig!!

2009-03-24 @ 16:24:13
URL: http://eemmssaann.blogg.se/
Postat av: e

sv. som att du hoppas att det går bra!!!!!!

2009-03-24 @ 16:24:50
URL: http://eemmssaann.blogg.se/
Postat av: moa

vill du bli veckans blogg? Skriv en kommentar!

2009-03-24 @ 19:56:57
URL: http://moahansson.blogg.se/
Postat av: e

sv: INTE SUR????????hur kan jag låta bli att vara sur?????!!!!!!

2009-03-24 @ 20:54:59
URL: http://eemmssaann.blogg.se/
Postat av: e

jadu. nu är du väl nöjd. nu börjar emmi också kränka mig för saker som jag inte har gjort! fattar du inte!!jag är mobbad i skolan, jag har typ 3 nära kompisar, och nu börjar du o emmi på internet! ni är 2 mot en! det är liite fegt. dessutom, det som vi skriver mellan oss är privat! du ska inte visa det för dina kompisar! fattar du inte hur ledsen jag blir när emmi börjar! eftersom det inte var jag, så ska inte den jäveln börja anklaga mig! men hon är väl trögfattad, som vissa andra! jag mår jättedåligt, men det har väl inte du hänsyn till. du är inte mkt bättre än dom som va elaka i min klass. som tur var, så är dom inte så elaka längre! du förstör mitt liv! så nu ska du tvinga att emmi ska be om ursäkt! hon har inte ens med det där att göra!!! men du måste ju såklart berätta allt för henne eller?? jag är inte så arg på dig, men om du inte får henne att be om ursäkt så är du värre än vad jag trodde!

2009-03-25 @ 20:04:09
URL: http://eemmssaann.blogg.se/
Postat av: K l a r a .

Mahha, du har felfelfel!! :D



Att det inte går att installera har inget att göra med att du har en laptop.



Men lycka till ändå. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 !







2009-03-25 @ 20:46:29
Postat av: Anonym

hej. min kompis är villig att be dig om ursäkt. men du kan inte svara för jag har lösenord skyddat min blogg. men jag ger dig en vecka, sen ska du säga till emmi att du tog fel, och sen tar jag bort lösenordet, men då måste ni lova att inte kränka mig! nästa vecka, om ni inte har bättrat er, så skyddar jag min blogg igen. det är fakstigt inte så kul när ni är två mot en. men om du kan ta emot min kompis ursäkt, så skriv inget elakt snälla! säg detta till emmi.

(bara satt du vet, så har jag sagt en sak till emmi som du sa om henne, men du får inte bli sur för det, för jag var så sur, arg o ledsen på henne!)

men ghost wisper börjar nu. bye! snälla svara! o prata med emmi!

2009-03-26 @ 20:01:26
URL: http://eemmssaann.blogg.se/
Postat av: e

nu har jag tagit bort lösenordet, så jag hoppas att emmi skärper sig!

2009-03-28 @ 12:03:40
URL: http://eemmssaann.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: okej,,,men jag är inte arg på dig längre. bara lite på emmi

2009-03-29 @ 19:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0