God....??

Visste inte om jag skulle skriva godmorogn, eller godeftermiddag eller vad jag skulle skriva helt enkelt så det fick bli så XD

Alla har gått hem nu, det var en rolig & lyckad fest! =) Fick många super duper mega fina presenter!!! Verkligen tjejiga!!!! =) =) =) TACK SÅ MYCKET!!! <333

Jag hade iaf kul kul både igår & idag, hoppas dom hade det oxå!! =)
Vi åt kykling sallad som alla tyckte var jätte god, & såklart ät vi även godis & massa annat gått!!

Vi kollade på filmerna idag, Gray Matters & Nån annan konstig, alla tyckte att den konstiga ar bäst, men jag tyckte att Gray Matters var bäst!!

Aja, nu ska jag gå & städa undan allt från igår!!
Hörs senare!

<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej! Vad hette den andra filmen?? Puss

2009-03-23 @ 16:48:59
Postat av: e

hade du kul?!

2009-03-24 @ 21:02:04
URL: http://eemmssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0