Hatar rubriker!

sitter här & har precis ätit mellis, te & en macka, MUMS! =)
idag då.... jo piano snart & sen träning tror jag! Om jag inte måste vara hemma & plugga dårå!

Idag i skolan hade vi syslööööjd!!!! =) =) WEEIIII!!!! <3 jag håller på att sy en prickig tub klänning med dragkjedja fram! Den kommer upp här på bloggen när den är färdig!!

Efter det vill jag sy ett par jätte färgglada shorts tror jag eller ett par jeans shorts! =)
En dålig sak här, är att bara förra veckan tänkte man att det kanske skulle bli vår, men NEJ! Igår började det snöa!!!! =@=@ HATAR SNÖ!! Då kan man inte gå i fina klänningar & ballerinaskor med bara tunna leggings & utan en tjock dunjacka!!!!! GAH!

Mni ipod dampade lite idag, den bara gickinte att sätta igån, & den avr fulladdad & så, men nu när jag kom hem satte jag den på laddning så nu funkar det igen!!! =) =)

Aja, nu ska jag fortsätta kolla på One Tree Hill (OTH)
Hörs kanse senare, annars imorrn!

<3

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: jag kan tänka mig en sån kommentar, efter som att jag har fått en sådan. jag håller med. ingen annan ska ju bry sig om vad man har på sig! det är ju sitt eget val! men ajg måste gå, har Asien prov imorrn. måste PLUGGA!!!!

2009-03-23 @ 18:33:29
URL: http://eemmssaan.blogg.se/
Postat av: Alisa

Hej Frida, var ska jag skriva svar på dina frågor? Mail? Kram

2009-03-23 @ 20:27:23
URL: http://www.modette.se/asilA/blogg
Postat av: Therese

OTH är bäst <3

2009-03-23 @ 21:48:15
URL: http://frena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0