Hejsan!

Hej & välkommna till min nya blogg!!

Jag har bestämmt att detta kommer bli en extrem mode blogg!! Jag kommer lägga upp mycket mycket mode & däremot oxå lägga upp bilder på mina kläder som jag sytt & själva designat.
Min absolut högsta önskan är att bli designer! Och därför, så fort jag får tyg, så syr jag så mycket jag bara kan!!
Om ni tycker ngt är fint & själva skulle vilja ha det så kan ni mejla att ni skulle vilja köpa & sedan svara jag så får ni mejla måtten!! Kläderna kan kosta allt ifrån 50 - 100:- & väskor kan även kosta mindre!! Jag kommer oxå skriva om min vardag & mitt liv som idag fyller 13 år & vad jag tycker & tänker om olika saker, jag kommerförsöka skriva iaf ett inlägg varge dag om inte mer!!

Hoppas ni kommer gilla min blogg!!
Have a nice day!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0