Hola!

Har kommit hem ifrån skolan & ätit mellis nu.

Idag är det inget piano, & eftersom jag är jätte fokyld så kommer jag inte på träningen!!! =( =( Hoppas VERKLIGEN inte att jag blir sjuk tills vi ska åka till Danmark på Lördag!!!!!! Just det! Det har jag glömt beretta! På lördag ska jag & Mor åka på tröningsläger med Stockholms kanotklubbar typ, till Danmark!! =) =) Det ska lbi kul! Och Moa ska med oxå!!!! =)
Iaf, tänkte gå ut på en lång promenad med hunden ett tag, lite träning blir det ju iaf!!!! Bättre lite än inget alls!

har inte bloggat på..... 6 dagar nu!!! anldeningarna till det är dels att jag inte har haft tid eller ork, & sen i helgen har jag varit på Mormors begravning!! ='( Det känns helt sjuukt att ALDRIG mer på träffa min älskade mormor!!! Vila i fred, elelr hur är det man brukar säga??

Aja, hörs vel nån gång, ska plugga till SO provet som vi  har på Fredag resten av kvällen så jag tror inte att jag kommer hinna blogga mer idag, mend et visar dig vel!!

<3

Kommentarer
Postat av: malin

usch va jobbigt:( krama om

Hoppas att allt tä bra med dig annars!

puss och kram på dig sötnos

2009-03-30 @ 16:45:23
URL: http://mgullstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jo, utom att jag är så jävla sur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!läs på min blogg!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-30 @ 20:43:13
Postat av: Linnea

Det kommer bli så jäkla kul i Danmark! Jag håller också på att bli lite förkyld tror jag... men vi ska hålla oss friska :D

Har ni en hund? :D <33333

2009-04-01 @ 15:11:18
URL: http://nea93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0