Michelleee <3333

Just nu sitter Michelle här brevid mig & lyssnar på min Ipod Doris XD

Vi har städat lite och fixat iordning nedevåningen till festen som börjar kl. 18.00 =) =) LÄNGTAR!!

Fick en kommentar nyss..... om inlägget där jag hade lagt upp bilden på kjolen & den färgglada tröjan, det var nån osäker idiot som skulle försöka trycka ner mig, kommentaren var typ: Och du ska ha det där?????????? okej.......
Jag blev inte sur, elelr ledsen eller nått alls, jag bryr mig vel inte vad nån idiot tycker, jag har min egen stil & det står jag för!!! Aja, jag bryr mig inte, jag tror jag vet vem det är, för den personen är en sån som alltid vill vara bättre än folk & ska alltid överglänsa alla, t ex på en fest så ska den alltid överglänsa den som har gjort festen!!! Aja, då är man iaf:
1. ingen riktigt vän
2. BARA SUPER LARVIG, det tycker alla!!
3. En osäker idiot som inte har ett eget liv!

Aja, det Var det!!
Kommer in lite bilder på hur jag ser ut på min fest senare eller imorrn!!!

En bra sak nu i vår, det är jätte inne med färgglatt!!! =) =) så det är så jag kommer klä mig i vår!! XD

Aja, blev inte så jätte mkt mode,bara lite vad som var inne & så XD XD

Iaf, nu ska jag gå!

<3


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: mitt rum,,,,inte så mkt,,,,,

jo, jag hoppades att du skulle ha i din storlek. den hade vart lite stor annars!;););)

hur e det med dig då?

2009-03-21 @ 17:00:20
URL: http://eemmssaan.blogg.se/
Postat av: emelie

vem tror du att det e??

2009-03-21 @ 17:33:42
URL: http://eemmssaan.blogg.se/
Postat av: Deniz

Jag älskar halsbandet du har i din header :P haha, konstigt va?!

2009-03-22 @ 14:28:52
URL: http://deniz.liebert.se
Postat av: E M M I E

hehe jag tror jag vet vem du snackar om elr okej jag vet vem d snackar om <3 btw hihi lite kul bara om du inte bryr dig vrf skrev du ett inlägg om det? bara undra ;)



lve you!!!!!!!!!!!!!

2009-03-22 @ 16:29:17
URL: http://thelipgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0