Sick Sick Sick!!! =(

Helloo!

Gick hem ifrån skolan idag, efter första lektionen dårå, så nu ligger jag här i sängen med huvudvärk & ont i halsen, har kollat på ännu att avsnitt av oth season 5 episode 3! Så HIMLA gulligt avsnitt tycker jag! =)

Aja, ska snart typ installera sims 2! Har kommit in i min "sims fas" nu, den kommer & går ibland är det jätte roligt, ibland är det så tråkigt att man kan dö! Men snart kommer sims 3 ut!!! WEI! 4 Juni är det bestämmt nu, men vi får se, dom kanske flyttar fram det önnu mera!!! HOPPAS INTE DET!!

Nu ska jag gå fortsätta slappa! XD
Hörs under dagen, då jag förmodligen oxå kommer upp med en ny design!!! =) =)

<3


Kommentarer
Postat av: Therese

sv:

jodå, allt är jättebra med mig. sj då? :)

kramkram

2009-03-24 @ 11:08:19
URL: http://frena.blogg.se/
Postat av: Sanne

Ja med mig/oss är det bara bra, nu när solen börjat lysa så kan man bara njuta:)

Allt bra med dig?

2009-03-24 @ 11:50:53
URL: http://frena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0